Met de juiste marketing automationhaal je meer resultaat uit je campagnes

Weet exact hoeveel je marketing je oplevert door data
Een extra  medewerker in je MarCom- team
Bespaar tijd, geld en middelen

Meer leads, betere conversie 
en een hogere ROI

Marketing automation helpt je niet alleen om gerichter leads te verzamelen en je conversie te verhogen. Ook je medewerkers zullen het pad van marketingautomatisering toejuichen. Want ze houden meer tijd over om je online marketingcampagnes scherp te stellen, en de ROI ervan drastisch te verhogen.

Bespaar tijd 
met marketing die meer oplevert     

Online marketing is meer dan wat mailings versturen of regelmatig posten op de socialmedia. Ook deze elementen mogen niet in je online marketingmix ontbreken: 

  • optimaliseren voor de zoekmachines 
  • je marketing- en sales funnel uitbouwen en optimaliseren 
  • nauwgezet rapporteren en met de cijfers aan de slag gaan 
  • te ontdekken wat je onlinemarketingstrategie je echt oplevert

Met marketing automation haal je meer uit die processen, terwijl je er zelf minder tijd aan besteedt. 

Klaar om meer klanten te winnen met je marketing?

✅ je digitale kanalen vlot beheren en analyseren
✅ je CRM automatisch up to date houden met waardevolle info
✅ je online volgers beter leren kennen 
✅ met glasheldere data van je analytics platformen
Vertrouw op At The Crossroad om je marketingmotor strategisch aan te zwengelen. Dat hoeft niet in 1 keer: de slimste aanpak is een stapsgewijze werkwijze.
>> Benieuwd hoe ik je bedrijf futureproof maak voor een digitale wereld?

Welke software heb je nodig?
standaardpakket of maatwerk

At The Crossroad helpt 
je met de geknipte oplossing      

Er zijn talloze marketingautomation-pakketten en -tools op de markt, maar wat past het best bij jouw bedrijf, je sector en je klanten?  

Ik werk merk- en productonafhankelijk, en: 

  • stel de marketingautomation-software voor die het best bij je bedrijf en je budget past. 
  • maak jou en je medewerkers wegwijs in je nieuwe marketingtechnologie, zodat je er alles uit haalt. 
  • sta ook daarna voor je klaar om op basis van je verzamelde data je online marketingstrategie scherp te stellen. 

Grijp dit moment om verder te digitaliseren en innoveren!

IT is een belangrijk onderdeel in deze implementaties. De juiste infractuur kiezen en ervoor zorgen dat deze schaalbaar is voor de toekomst. 

 dikwijls kaderen deze projecten dan ook in grote digitalisatie- en innovatieprojecten die meerdere departmenten overkoepelen. Een goed IT- project & changemanagement is dus noodzakelijk en om ervoor te zorgen dat alles tijdig, correct en binnen budget klaar is.

* Lees ook mijn 7 tips over hoe de juiste CMS voor je website te kiezen
Marketing Automation

Marketing automation 
Minder inspanning, meer resultaat      

Grofweg heb je 2 types software voor marketing automation: een totaalpakket waarmee je alles in huis hebt, maar dat niet specifiek op je noden is afgestemd. Of de zogenoemde best-of-breed: een samengestelde supertoolset met alleen maar toepassingen die je bedrijf vooruitbrengen.

All-insoftware

Alles op 1 plek

marketingsoftwarepakket met alle tools voor: 

  • je mailings 
  • lead capturing 
  • je crm 
  • je socialemediamanagement
  • ...

Best-of-breed

Het neusje van de zalm

Werk je liever met software die je business op het lijf is geschreven? Stel dan je eigen marketingautomationplatform samen met tools die geknipt zijn voor "the job".

At The Crossroad zorgt 
voor meer leads, conversie & ROI

Leads genereren en er kopende klanten van maken is niet altijd de gemakkelijkste klus. Tenminste, vroeger niet. Toen kwam er veel giswerk en nog meer gevloek bij kijken. Ik zorg voor een grondige analyse van je marketing- & salesfunnel en bepaal welke automation oplossing voor je onderneming het meest geschikt is. What's needed to get the job done is mijn visie dus geen oplossing waar je 5% van gebruikt en 100% van betaalt.

Meer resultaat en een efficiënter salesproces

Een geautomatiseerde workflow vereenvoudigt de taken van je medewerkers en maakt je marketingcampagnes succesvoller.

Glasheldere rapportering van je verzamelde data

Gedaan met gissen. Neem de juiste beslissingen op basis van de data die je marketingsoftwaretools voor jou verzamelen.

Succesvolle leadgeneratie en accurate lead scoring

Verzamel meer leads en zie in 1 oogopslag welke het waard zijn om na te jagen. Laat je leads opvolgen door je automation software waardoor ze de juiste content op het juiste moment krijgen. Hierdoor trek je aandacht en versterk je de interesse in je merk/product. Je nieuwe klant is in de maak.

Minder tijd, geld en middelen nodig

Zet je marketingsoftware voor jou aan het werk: 

  • Ga efficiënter met je tijd & resources om. 
  • Besteed alleen geld aan campagnes die iets opleveren. 
  • Hou meer uren over voor je kerntaken. 

Vraag-maar-raak en betaal wat je wilt!

Ben ik de persoon die je bedrijf nodig heeft? Toets het eens af tijdens een vrijblijvend 1 op 1 vraag-maar-raakgesprekGeen verkooppraatje, wel een uur waarin je onbeschaamd al je (digitale)marketing- en automatisatievragen op mij als expert mag afvuren. 

Daarna betaal je wat je wilt en áls je dat wilt. 

Klinkt goed? 

Klaar om meer klanten uit je marketing te halen?

✅ Aan de slag met de kracht van data, zonder dat je die zelf hoeft te verzamelen of structureren. 

Meer en kwalitatievere leads door je sales funnel te optimaliseren. 

✅ Haarfijn vastleggen wat er leeft bij je doelpubliek, zodat je je marketingstrategie er naadloos op kunt afstemmen. 

✅ Klanten die blijven terugkomen dankzij een betere customer journey.

✅ Onnodige uitgaven voorkomen door de ROI van je inspanningen te meten en op tijd bij te sturen.  

Contacteer me voor meer info >>
Comm.V. Lorem Ipsum Communications - Louis van Doornestraat 12, 9900 Eeklo - 0472/66.55.38 - mike@atthecrossroad.be
privacy policy 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram